Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

W nowej kampanii Salomon zachęca do bliższego kontaktu z naturą

Aktywność w terenie niesie ze sobą korzyści i dla ciała i dla duszy. Nowa kampania marki Salomon zatytułowana „Welcome Back To Earth” nawiązuje do uniwersalnej prawdy, dotyczącej każdego człowieka: bliższy kontakt z naturą wyzwala w nas to, co najlepsze.

Powrót do natury

W ramach kampanii Salomon przygotował serię inspirujących filmów, nakręconych w wyjątkowych zakątkach świata: w Lublanie i Triglav w Słowenii oraz Cortinie d’Ampezzo i Monte Lagazuoi we włoskich Dolomitach. Marka chce wzbudzić zainteresowanie górskich nowicjuszy, pozostając jednocześnie wierna swemu bogatemu dziedzictwu sportowemu.

Inspiracją dla twórców był fakt, że aktywność ludzi w naturalnym otoczeniu przyrody znacząco poprawia stan zdrowia psychicznego, ogólne samopoczucie, komfort funkcjonowania i zwiększa poczucie radości i zadowolenia z życia. Kreacja przenosi przeładowanych technologią mieszkańców miast w góry, witając ich hasłem „Witaj z powrotem na Ziemi”.

Do produkcji filmów w ramach kampanii „Witaj z powrotem na Ziemi”, Salomon zaangażował największe branżowe gwiazdy. Wśród nich są reżyserzy Martin de Thuraah i Elena Petitti di Roreto, a także fotograf Jake’a Jonesa. Po stronie agencji inspiracja pochodziła od Alexandra Kalcheva, dyrektora kreatywnego w DDB Paris, we współpracy z dyrektorem kreatywnym marki Salomon, Jasonem Israelem.

Emisja na Super Bowl i w Paryżu

Skrócona 30-sekundowa wersja filmu zostanie wyemitowana w telewizji podczas LVIII finału Super Bowl dla widzów w Nowym Jorku i San Francisco. Wideo będzie również emitowane w sierpniu podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W nadchodzących miesiącach Salomon zaprezentuje jeszcze trzy kolejne filmy promujące markę w ramach kampanii „Witaj z powrotem na Ziemi”, przygotowane dla kategorii produktowych: Outdoor, Running i Sportstyle.

–  Współczesny, cyfrowy świat potrafi zdominować nasze codzienne życie. Filmy stworzone w ramach kampanii „Witaj z powrotem na Ziemi”, podkreślają jak niezwykle wartościowe dla naszego ciała i umysłu jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu – powiedział Scott Mellin, dyrektor globalny marki Salomon.

Źródło: Salomon