Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ruszyło badanie „Profil polskiego biegacza 2.0”. Biegasz? Weź w nim udział

Już można wypełniać ankietę w ramach czwartej edycji badania „Profil polskiego biegacza 2.0” prowadzonego przez prof. Zygmunta Waśkowskiego z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Poprzednie realizowane były przed pandemią, w cyklu dwuletnim. Udział w ankiecie może wziąć każdy biegacz, niezależnie od stażu, wyników, doświadczeń startowych itp.

Celem badania „Profil polskiego biegacza 2.0” jest określenie profilu polskiego biegacza w czasie postpandemicznym.

– Konkretnie, chciałbym uzyskać odpowiedzi m.in. na następujące pytania: jaka jest wiedza biegacza i nastawienie do biegania? W jakim zakresie angażuje się w środowisku biegaczy w kraju? Jakie ma oczekiwania wobec organizatorów imprez biegowych i jak ocenia ich aktualny poziom organizacyjny? Zapraszam do wypełniania ankiety i przekazywania linku dalej do innych biegaczy – mówi dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP, Dyrektor Instytutu Marketingu Kierownik Katedry Strategii Marketingowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Ankieta dostępna jest pod adresem https://forms.gle/9net2NY9v7aTek9V8. Podzielona jest na dwie części: bieganie oraz imprezy biegowe. Jej wypełnienie nie powinno zająć więcej niż 5 minut.

Wyniki badań będą prezentowane na początku 2024 roku podczas X Konferencji Biegowej w Poznaniu. Ponadto zostaną opublikowane w postaci artykułów naukowych, a najciekawsze fragmenty trafią do publikacji na portalach biegowych.

Realizowane przez prof. Zygmunta Waśkowskiego badania mają bogatą historię. Pierwsza ich edycja została przeprowadzona prawie dekadę temu, w 2014 roku.

red

fot. w nagłówku Depositphotos.com