Nice To Fit You przedłuża i rozszerza współpracę z Fundacją “Maraton Warszawski”

Nice To Fit You, jeden z liderów branży diet pudełkowych oraz Fundacja “Maraton Warszawski” ogłaszają kontynuację i rozszerzenie dotychczasowej współpracy. NTFY będzie oficjalnym sponsorem wydarzeń biegowych Fundacji przez kolejne 2 lata, a do sponsorowanych do tej pory biegów włączy wrześniowy Mini Maraton w Warszawie.

Pierwszym wspólnym projektem biegowym w sezonie 2024 będzie 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski, który przebiegnie ulicami stolicy już 24. marca. Z kolei po wakacjach Nice To Fit You pojawi się na jako sponsor główny Nice To Fit You Warszawskiej Dychy i sponsor podczas 46. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego. W tym roku także po raz pierwszy jako sponsor główny Nice To Fit You Mini Maratonu dla dzieci i młodzieży. Każdorazowo biegom – przed wydarzeniem jak i w jego trakcie – towarzyszyć będą atrakcje i aktywności dla biegaczy na stoisku marki w miasteczku biegowym.

– Jesteśmy dumni za każdym razem, gdy kluczowi partnerzy przedłużają i rozwijają współpracę z nami. Ostatnie dwa lata były dla Fundacji okresem dynamicznego rozwoju. Poszerzenie działań Nice To Fit You o sponsoring biegów dziecięcych dodaje naszej relacji jeszcze więcej dynamiki. Jest to potwierdzenie nie tylko ogromnego potencjału tej współpracy, ale również zobowiązania do tworzenia innowacyjnych i inspirujących projektów – mówi Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski.

Wyjątkowy smak sukcesów

Jak mówi brand managerka Nice To Fit You, Sylwia Ramos Wójcik, współpraca z Fundacją “Maraton Warszawski” jest ważnym elementem w realizowanej przez markę strategii wspierania i motywowania swoich klientów w podejmowaniu aktywności fizycznej i zmiany nawyków na zdrowsze.

Chcemy zachęcać nie tylko naszych klientów, ale i wszystkie obserwujące nas osoby do rozbudzania w sobie smaku sportowej pasji i dbania o siebie poprzez ruch oraz wszelkie sportowe aktywności. Podczas wydarzeń Fundacji “Maraton Warszawski” będziemy wspierać zarówno biegaczy trenujących profesjonalnie, jak i tych uprawiających ten sport zupełnie amatorsko. Cele biegaczy są różne, ale smak osiąganych sukcesów jest zawsze wyjątkowy – mówi Sylwia Ramos Wójcik.

Brand managerka Nice To Fit You dodaje, że marka chce wspierać biegaczy także dostarczając im odpowiednio zbilansowane posiłki.

– Treningi do półmaratonu i kolejnych biegów najlepiej robić pod okiem profesjonalnego trenera. Natomiast gdy trzeba je pogodzić z pracą zawodową i życiem prywatnym, nierzadko okazuje się, że brakuje czasu na odpowiednie, choć kluczowe w takich przygotowaniach, żywienie. Wtedy nasza dieta pudełkowa z odpowiednio zbilansowanym składem i posiłkami staje się wielkim sprzymierzeńcem – komentuje Sylwia Ramos-Wójcik.

Źródło: Fundacja „Maraton Warszawski”

fot. sportografia.pl