ASICS i eobuwie.pl ruszają z wirtualnymi treningami

Wraz z czołowymi polskimi długodystansowcami, drużyna ASICS FrontRunner Poland oraz eobuwie.pl zachęca do dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne podczas domowej izolacji. W poniedziałek rusza akcja „Sound Mind Sound Body”, w ramach której zostaną zorganizowane wirtualne treningi. 

Pandemia COVID-19 to wydarzenie historyczne, dziejące się na naszych oczach i całkowicie zmieniające niemal wszystkie obszary naszego życia. W takiej sytuacji hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch” wydaje się bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ aktywność fizyczna ma teraz za zadanie nie tylko podniesienie naszej kondycji fizycznej i wydajności intelektualnej, ale także odnalezienie motywacji i wytchnienia w wyjątkowo trudnych okolicznościach.

Rozumiejąc powagę wyzwania, ASICS wychodzi mu naprzeciw, zapraszając wszystkich regularnych i potencjalnych biegaczy, a także wszystkie osoby aktywne fizycznie, do wspólnych treningów. Dzięki nim będą mogli pełną parą ruszyć na biegowe ścieżki, kiedy życie społeczne wróci już do normy.

„Sound Mind Sound Body”

To akcja, w ramach której każdy, niezależnie od poziomu zaawansowania, będzie mógł przygotować swoje ciało do regularnego biegania, podtrzymać wypracowaną formę. Będzie można popracować nad tymi elementami, które pozwolą pobić rekordy życiowe podczas jesiennych startów.

W projekt zaangażowało się wielu ekspertów z różnych dziedzin – trenerów, fizjoterapeutów, dietetyków sportowych, członków drużyny ASICS FrontRunner Poland i najlepszych polskich biegaczy długodystansowych, takich jak Aleksandra i Błażej Brzezińscy, Arkadiusz Gardzielewski, Aleksandra Lisowska i Szymon Kulka. 

Zadbają oni o to, by zaproponowane ćwiczenia i porady były adekwatne do potrzeb i warunków codziennego funkcjonowania w czterech ścianach, łącząc bezpieczeństwo, efektywność i kreatywne wykorzystanie rzeczy dostępnych w każdym miejscu zamieszkania. Jak zaznaczają organizatorzy, istnieje realne ryzyko zarażenia, ale tylko uśmiechem i pozytywną energią.

Jak dołączyć do akcji?

Udział w akcji „Sound My Sound Body” jest całkowicie darmowy. Uczestniczyć w niej może każdy, kto posiada dostęp do Internetu za pośrednictwem smartfona, tabletu czy komputera.

Partnerem cyklu jest firma eobuwie.pl, na której kanale IGT w serwisie Instagram publikowane będą 4 filmy tygodniowo – w każdy poniedziałek, środę, piątek i sobotę. Dodatkowe materiały zamieszczane będą także za pośrednictwem kanałów społecznościowych zaangażowanych ekspertów, a także na stronie internetowej ASICS FrontRunner Poland.

Akcja „Sound Mind Sound Body” rusza w poniedziałek 20 kwietnia i potrwa 4 tygodnie. Jej celem jest także budowanie aktywnej społeczności, będącej wsparciem dla osób pozostających w domach oraz budującej poczucie społecznej odpowiedzialności za walkę z epidemią.

W tym celu organizatorzy zachęcają do czynnego wchodzenia w interakcję z trenerami i pozostałymi uczestnikami, poprzez tzw. „wirtualną listę obecności”, czyli podpisywanie swoich zdjęć hasztagami #soundmindsoundbody, #wzdrowymcielezdrowyduch oraz oznaczanie profili @eobuwie i @asicseurope. Akcja promowana będzie także konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, który  wystartował dzisiaj i potrwa do niedzieli.

– Już teraz trenujesz w domu na własną rękę? Koniecznie śledź kanały Eobuwie.pl i zdobądź jeden z zestawów sprzętowych od ASICS, których do wygrania będzie łącznie dziesięć – zachęcają organizatorzy akcji.

W pierwszym tygodniu akcji „Sound Mind Sound Body„ opublikowane zostaną filmy autorstwa ambasadorów ASICS – dietetyczki sportowej, Kasi Biłous i czołowego polskiego maratończyka, Adama Nowickiego oraz członków drużyny ASICS FrontRunner Poland – fizjoterapeuty, Łukasza Kłosa i trenerki, Kamili Wróbel. Więcej informacji pojawi się wkrótce na kanałach organizatorów, a także bohaterów akcji.

Świat cały czas rozwiązuje sznurówki

ASICS popiera ogólnopolską akcję #zostanwdomu, a także proponuje własny sposób na wyrażenie solidarności poprzez inicjatywę #UntiedYetUnited, w ramach której biegacze z całego świata publikują zdjęcia swoich ulubionych butów z rozwiązanymi sznurowadłami rozciągniętymi wzdłuż kadru. Dzięki udostępnieniu takich zdjęć możliwe jest stworzenie kolaży, na których wszystkie sznurówki łączą się w jedną linię, symbolizującą jedność w trudnych czasach.

Źródło: ASICS