The North Face zachęca do odkrycia własnego szlaku

The North Face przedstawia nową kampanię pod nazwą Discover Your Trail, która obejmuje trzy kolekcje produktów – Hike, Flight i Trail Running. Jej celem jest inspirowanie aktywnych osób do odkrywania własnych szlaków. 

Trzy kolekcje

Kolekcja Hike została stworzona z myślą o uniwersalnych korzyści płynących ze znalezienia swojego własnego szlaku. Adresowana jest do osób, które poszukują wytchnienia od codzienności, ale niekoniecznie odnajdują się w typowo sportowych aktywnościach. W skład kolekcji wchodzą m.in. amortyzowane buty VECTIV Fastpack Mid Futurelight przeznaczone do intensywnych wędrówek.

Z kolei seria Flight obejmuje produkty dla biegaczy amatorów i profesjonalistów, którzy chcą zanurzyć się w naturze. Kolekcja składa się z wiatrówki Lightriser, butów VECTIV Flight, a także lekkiego tank topu, czyli koszulki bez rękawów. Znakiem rozpoznawczym serii są wyraziste kolory, które zapewniać mają lepszą widoczność na szlaku. Producent deklaruje, że materiały, z których wykonane są produkty z linii Flight pozwalają zachować komfort termiczny podczas aktywnych dni na ścieżkach np. w lesie lub w górach.

W sesji zdjęciowej promującej nową kolekcję Flight wzięła udział m.in. ambasadorka marki The North Face Brazylijka Fernanda Maciel, specjalistka od biegów ultra, zwyciężczyni prestiżowych zawodów m.in. Lavaredo Ultra-Trail i Transgrancanaria.

Na koniec kolekcja Trail Running, która została stworzona z myślą o wszystkich, którzy lubią biegać w terenie. Uwagę zwraca innowacyjny design jej elementów, który nawiązuje do najbardziej kultowych tras wybranych przez sportowców i projektantów z teamu The North Face. W tej linii znajdziemy takie produkty, jak Kurtka First Dawn Packable, koszulka Sunriser czy buty VECTIV Enimus. Zdaniem amerykańskiej marki zapewnią one komfort podczas biegu, a także pozwolą w pełni czerpać radość z każdego pokonanego kilometra.

– Poznawanie nowych miejsc jest dla każdego – od sportowców, których celem jest poprawienie rekordu, przez weekendowych miłośników przygód, aż po nowicjuszy, którzy chcą podążać w nieznane. Discover Your Trail to projekt, który ma być inspiracją dla każdego – podkreśla w komunikacie The North Face.

Czeka wyzwanie

Aby zachęcić do wyjścia z domów i odkrywania nowych szlaków, The North Face stworzył wyzwanie w aplikacji Strava, które polega na pokonaniu do 10 kwietnia dystansu 100 kilometrów w terenie. Na dzisiaj uczestniczy w nim ponad 112 tysięcy użytkowników aplikacji. Do kilometrażu zliczają się praktycznie wszystkie aktywności tj. bieganie, wędrówki, spacery itd.

Kolekcja Hike jest już w sprzedaży, Flight oraz Trail Running pojawią się wkrótce. Wszystkie linie produktów dostępne będą na stronie www.thenorthface.com i w wybranych sklepach The North Face.

Źródło: The North Face